måndag 6 augusti 2012

Syrier mot kriget som förs mot Syrien

Jag är inte Syrier men jag känner ändå ett stort ansvar att visa solidaritet mot det Syriska folket
och tala emot det smutsiga krig som först mot Syrien av västmakterna för Israels räkning. Det här borde vara en plikt inte bara för Syrierna utan för alla människor med en gnutta anständighet och för alla som kan tänka själv istället för att låta sionistiska medier sköta tänkandet.

Tyvärr så valde etablissemangets medier att censurera alla röster som varit kritiska mot interventionen i Syrien och fördömt den. Den enda sättet att fördöma interventionen har varit genom nätet och andra fria medier, medborgarsjournalister har varit de få som genomskådat bluffen om den "brutale diktatorns mördarmaskin".

Jag tycker att det är trist att det inte har förekommit några demonstrationer i Sverige emot det krig som förs mot Syrien, för det är vad som händer. Det spelar ingen roll om man stödjer Assad eller inte, om man vill behålla hans regim eller avlägsna den. Det som händer är att krig förs mot Syrien och hela den syriska befolkningen och då har man inget val annat än att samlas runt flaggan och motstå angreppet från främmande makter. Ytterst är det här ett krig mot den syriska befolkningen.

Myten om "upproret mot Assad" och "revolution i Syrien" existerar inte. Det är ingen som tror på det, i alla fall ingen som kan tänka själv och har lite kunskaper om ämnet.

Under hela den blodiga interventionen har etablissemangets medier levererat den ena lögnen efter den andra. Den ena propagandainslaget efter den andra. Min fråga har alltid varit: Var är Syrierna i detta? Varför kan inte syrierna själva föra sin talan och fördöma det krig som förs mot Syrien och personerna som ligger bakom denna konspiration?

Nu har jag äntligen hittat i alla fall en Syrisk aktivitist på youtube som gör allt hon kan för att hejda kriget mot Syrien och föra ut sanningen. Denna person är mycket kunnig i den här frågan och kan mycket mer än jag kan.  Här länkar jag till några av hennes youtube videos.







Följ henne och prenumera på hennes kanal, I princip allt hon säger är sant!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar