tisdag 25 september 2012

Youtube är sionistisk

Den senaste tiden har jag lyckats skaffa bevis på det som jag sedan länge kände till: Youtube liksom google är under sionistisk styre och är en annan av sionismens propagandaverktyg.

Det här visste jag sedan länge eftersom youtube medvetet valde att ge den Israeliska armens propagandakanal "IDFdesk" miljoner tittare i samband med "ship to gaza krisen". Då rådde det ingen tvekan längre.

Nu har jag dock skaffat mig tyngre bevisning för att det förhåller sig på det sättet. Youtube har nämligen under cirka två veckors tid medvetet valt att på framsidan länka fram till den kontrajihadistiska filmen "innocence or muslims" för att elda på konflikten mellan den muslimska världen och västvärlden så mycket som möjligt och ge filmen så stor massmedia genomslag som möjligt.


Nu hoppas jag att alla förstår vad youtube står för.  Sionism, kort och gott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar